Maşalı-Dağınık Topuz Modelleri


Maşalı saçları paylaştık şimdi de topuzlarda favorim olan modeller de sıra.Belki kendime yakıştırtırdığımdan dağınık dalgalı doğal topuzları çok seviyorum :)

 


11 Yorum on “Maşalı-Dağınık Topuz Modelleri”

  1. aynur diyor ki:

    bende bende çok sefiomm ;-)

  2. vhb diyor ki:

    HepSi İqrenç :D

  3. lara diyor ki:

    bn hepsinin yanına gittim fotoda çok guzel gorunuolar ama gerçekte hiç hoş değiller :(

  4. damla diyor ki:

    en güzel Eva Longaria;))

  5. irm diyor ki:

    Saçlarım kıvırcık olsa da ben de böyle stiller yapabilsem kendime. Ama yine de kuaför benim saçlarımı broşüründe bulundurmaktan kaçınmadı tabii. O kadar güzel ama ne yazık ki dümdüz bir dalga bile yooook!!!

  6. Hazal diyor ki:

    Çok sade bana göre degil

  7. noname diyor ki:

    Jlo ve gomezinki güzel:)

  8. noname diyor ki:

    birde Eva ya yakışmış


Lütfen Yorum Yapın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 51 takipçiye katılın