“OSCAR ÖDÜL TÖRENİ 2012″ KIRMIZI HALI YILDIZLAR GEÇİDİ!!


Milla Jovovich ,elbise Elie Saab

Gündüzleri moda ile alakasız ve hiper yoğun çalışan bir blogger olan benim Oscar yazım akşama kaldı.Kendini sadece bu işlere adayanları pek kıskanıyorum bazen.Neyse şu an konu benim hayat hikayemden çok daha ilgi çekici olan 2012 Oscar Ödül Töreni Kıyafetleri.Bir aydır yok gelmiş geçmiş en iyi Oscar elbiseleri,unutulmaz Oscar Anları …… derken dün gece beklenen an geldi.Ben Kırmızı halı geçidinde uyuya kaldım da sabah kalkabildim neyse ki.Şimdi gene favorilerimle başlıyorum.

Yukarda gördüğünüz Milla Jovovich zaten kırmızı halıya ayak bastığında ortamı güzelliğiyle ,şıklığıyla dondurdu.Geçen senenin ünlü Siyah Kuğusuna inat,beyaz kuğu olarak süzüldü,yıktı ve geçti.Bu hatunu zaten çok seviyorum,beyaz kusursuz Elie Saab’ı içersinde de benden tam not aldı.Pek umrunda olmaz tabi benden alacağı not ama olsun,baş köşeye oturttum.Milla kıyafetini kırmızı ruj, Edie Parker clutch  ve gene Elie Saab platformlar ile tamamlamış.

Stacy Keibler ,elbise Marchesa

Marchesa Couture koleksiyonunu paylaşırken bu elbiseyi kim giyecek merak ediyorum diye yazmıştım.George Clooney’in sevgilisi sıfatıyla kırmızı halıda karşımıza sıkça çıkan Stacy Keibler ‘ e kısmet olmuş.Kendisini çok klasik bir sarışın olarak bulup,George neden bunla diye içimden sürekli geçirsem de bana offf çektiren elbisenin hakkını fazlasıyla vermiş.Saçını mükemmel düşük omuz tarafına atmasa daha isabetli oalcakmış.Bir de canlı bir ruj rengi iyi gidermiş.Neyse o kadar kusur kadı kızında bile olur deyip sıradakine geçiyoruz..

Gwyneth Paltrow ,elbise Tom Ford

Gywenwth Paltrow maşallah kont Drakula gibi girmiş adım atmış kırmızı halıya.Ama zerafeti ile ondan çok uzak ve beyazın en güzel hallerinden birine bürünmüş.Dümdüz beyazı, ışıltıdan uzak Milla’nınkinin aksine ama neredeyse o kadar gösterişli.Gecenin ilerleyen saatlerinde pelerin parçayı çıkartıp kullanmış.yıllardır inek yalamış gibi kullandığı saçlarına artık laf etmeme kararı aldım.

Michelle Williams, elbisesi Louis Vuitton

Michelle Williams ,oranj Louis Vuitton elbisesi ile son zamanlardaki şaşırtmacasına devam etti.O kadar aydan sonra içine biraz Marylin Momnoe kaçmış olacak ki sadelikten ihtişama geçiş yapıyor.Ben onu nötr renkler içersinde görmekten neredeyse kusma noktasına gelmiştim.Doğru yolda ve hala zevkli…

Jennifer Lopez ,elbise Zuhair Murad

Jennifer Lopez ortamın seksi,nefes kesen ismi olmayı seçmiş bu sene.Tabi kaynağı da kıvrım kıvrım bedeninden alınca zorlanmıyor.Zuhair Murad elbisesi gerçekten bir yıldıza yakışır cinsten ama biz sıradan insanlar için biraz fazla:) Bu arada bu yonca topuz bu kadına ne kadar çok yakışıyor.Güzellik kıstaslarına bire bir uymasa da star kumaşı denilen şeyden fazla var kendinde.Yüzündeki cilveli gülümseme ,köşeli mükemmel yüz şekli ve kısık gene işveli bakışlar…..Bir el verrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!

Emma Stone elbise Giambattista Valli

Emma Stone da couture koleksiyonlarının favorilerinden bir model seçmiş.Ama bana fuşya bir Gucci tasarımını hatırlattı bu model.Farklı seçimler yapmayı seven Emma’dan daha iyisini bekliyordum.Gene de gecenin şık isimlerinden ve hayal kırıklığı yaratmıyor.

Cameron Diaz, elbise Gucci

Cameron Diaz da giyim zevkini her fırsatta konuşturan isimlerden.Bu sene de Oscar’ın en şıklarına mükemmel krem rengi,uçları uçuş uçuş Gucci elbisesi ile girmeyi başardı.Şu saçlarına da biri el atsa ben biraz daha uzun halini seviyorum onda.

Viola Davis ,elbise Vera Wang

Viola Davis,renk ve tasarım seçimin mükemmel ama o göğüs dekoltesi ile birçuval inciri berbat etmişsin.İki paröak kumaş daha olsa yukardan,ortada gizemli bir “V” dekolte bıraksan ne muhteşem olacakmışsın.Doğallığına ve kendinden emin haline bayıldım.Uyumadan dinlediklerimden.

Leslie Mann ,elbise Roberto Cavalli

Leslie Mann isim olarak biraz arka planda kalmış.Ama ben gece mavisi mükemmel Roberto Cavalli’sini su yüzüne çıkarmayı görev bildim.Zarif zarif çok zarif…

Natalie Portman,elbise vintage Christian Dior

Natalie Portman 1954 model vintage bir Gucci ile katılmayı uygun bulmuş Oscar’a geçen senenin kazananı olarak.Elbise eşi bulunmaz olarak konuşuluyor.Aslında öyle ama şu güzel yüzüne rağmen hep yineliyorum Natalie gece tuvaleti taşımayı beceremiyor.Onun gibi ene minicik kadınlar var ne kıyafetler taşıyor.Ama Natalie’de yukarı çıkmayan bir çıta var bana göre.Bu elbiseyi Emma ‘da hatta siyah Charlize ‘de görmeyi tercih ederdim.

Angelina Jolie elbisesi Versace

Angelina yeni ünlü olmuş 2. sınıf aktrisler gibi bacağını açıp durmuş ki biz 20 yıldır görüyoruz bacaklarını.Yani bacağıda bir şeye benzese içim yanmaz,et enjektesi lazım.Çok güzelsin ama çok zayıfsın,kapalı tutmaya devam diyorum…Geçen seneki yeşil muhteşem elbisenden sonra hafif kaldı diyorum.

Ay ellerim şişti,işte kırmızı halı gecedi


One Comment on ““OSCAR ÖDÜL TÖRENİ 2012″ KIRMIZI HALI YILDIZLAR GEÇİDİ!!”

  1. Anonim diyor ki:

    all miss very nice


Lütfen Yorum Yapın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 55 takipçiye katılın