İndirimli Ürün Haberleri “Tally Weijl”totally sexy


Bu pazar sonunda yeni açılan Marmara Forum’u ziyaret ettim,orta ve orta üst segment sayılabilecek tüm markaların birleşmiş olduğu devasal bir alış-veriş merkezi.Sevdiğimiz tüm markaların bir arada olması güzel.Hafta boyunca dünkü alışveriş notlarımı ve neyi nerde ucuza bulabiliriz gibi haberleri sizlerle paylaşacağım.Malesef fotoğraf makinemi yanıma almayı unutmuşum 😦

İlk durağımız Tally Weijl mağazası.Eskiden Vakkoromada çok daha pahalıya kotlarını satın aldığımız marka yaklaşık 5 senedir kendi mağazalarıyla Türkiye ‘de.Ben özellikle üzerime tam oturduğu için Jeanlerini severek giyiyorum.Pantolon kesimleri genel olarak armut tipli türk kadınlarına çok uygun,benim gibilere yani.Gece için seksi elbiseleri ve ucuza bir çok aksesuarı bulabileceğiniz mağazanın sloganı  “Tally Weijl” Totally Sexy.Neyse bedavaya fazlaca reklam yaptım ,ürünlere geçelim.

İlk Kampanya 2 KOT 54 TL , ben bir adet dar paça bir adet ispanyol paça aldım bile

 

 

 

Resimdeki şifon etek ise sadece 20 TL

Babetler 20 Tl’den başlıyor

Aksesuarlar da 4 TL gibi uygun fiyatlara bulunabiliyor

İndirimsiz ürülerin de fiyatalrı gayet uygun,yolunuz düşerse profilo veya Marmara Forumdaki mağazasına bir göz atın.


3 Yorum on “İndirimli Ürün Haberleri “Tally Weijl”totally sexy”

  1. un-pa dedi ki:

    ürünleriniz çok kaliteli ve çok güzel


Lütfen Yorum Yapın

