Killah 2011 Bahar-Yaz Ayakkabı Modelleri


İşte severek takip ettiğim ,insanın içine bahar havası dolduran bir marka daha Killah.Jean kesimlerini beğenerek giydiğim markanın ayakkabıları da çok cici..

Platform topuk sandaletler hem rahat hem de kıyafetlerinizi şıklaştıracak kadar güzeller

Mavi Bootie iddialı seçimlerden hoşlananları hemen kendisine çekecek,beyaz veya kırmızı  şort altına muhteşem durur…

Kırmızı olsun,5 kuruş fazla olsun felsefesine devam,benim olmalısınız!

Etnik desenlerin modern kesimlerle buluşması..


One Comment on “Killah 2011 Bahar-Yaz Ayakkabı Modelleri”

  1. ASLI dedi ki:

    Mrhba. Ben Kıllah marka sandalet aldım fakat sandalet kalıpları büyük olduğu için ayağıma çok büyük geliyo we hiçbir yerde sandaletleri değiştirme imkanı werilmiyor bana. Evet ayakkabıler çok güzel ama değiştirilme imkanı olsa müşteriler için daha iyi olmaz mı sanki? İndirimden aldığım için bi küçük numarayla bile değiştirme hakkı werilmiyor bana. Böyle olmamalı gerçekten. Bu kadar kaliteli bi marka bu kadar küçük şeylerin peşinde olmamlı bence.


Lütfen Yorum Yapın

