Teen Choice Awards 2011 Kırmızı Halı Geçidi


Gündüz Teen Choice Award’s gecesinde esen Cengiz Abazoğlu rüzgarı ile başladık şimdi bakalım diğer bayanlar neler giymiş.Genel olarak bu tarz ödül törenlerinde mini elbise tercih eden Hollywood ünlüleri bu sefer de şaşmamış..

Cameron Diaz ‘ın bu sade ama ateşli görüntüsü benim favorilerimden,ayakkabı ve çantaya bayıldım,öldüm,bittim

 

 

 

Diğer bir favorim Josie Loren ,clutch çanta,ayakkabı  ve bilekliğe dikkat,bir de boydan büyük bir resmini bulabilsem süper olacaktı!

 

 

Taylor Swift gene şaşmamış belden kloş gelen düz renk bir elbise giymiş,bu kızı farklı bir tarzda göreyim dişimi kıracağım.Aynı tarzda 999 tane elbise edinmekten nası kusmuyor anlamıyorum,tamam yakışıyor da dal gibi kızsın ne giysen yakışır!

Selena Gomez de cici kız şıklardan,süper mezuniyet elbisesi olur bu sarı mini! Yaşına uygun giyinmesini taktir ediyorum,hiç abartıya kaçmıyor,saçı makyajı da her zaman  kusursuz.Ama ona da çılgın dokunuşlar yapasım gelmiyor değil  ara sıra 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Lütfen Yorum Yapın

