Yeni Parfümüm Elie Saab “LE PARFUM”


Hayallerimi süsleyen elbiselerin yaratıcısından bir parça birşey edinmek ; ilk parfümünü çıkarana kadar bir hayaldi! Ama gidiş yolculuğu aktarma durağı Dubai’de ,heryerde Elie Saab’ın ilk çıkardığu parfümün afiş ve tanıtım masalarını görünce,kokuya da bayılınca dönüş yolunda bir adet edinmeye ant içtim.Bangkok havalimanında da bir fiyat karşılaştırması yapmak lazımdı ama maalesef Dubai free shop dışında hiçbiryerde göremedim.Binlerce metrekarelik kozmetik mağazalarında bile henüz yoktu.

Parfüme gelince şık şişesi ve mükemmel tanıtım afişinin yanı sıra hem çiçeksi hem odunsu notaları barındıran gece ve gündüz kullanılabilecek şekilde farklı bir kokusu var! Yasemin ve portakal içeriği ile diğer tercih ettiğim kokulardan farklı ama şahsen hem ben hem koklattığım herkez beğendi fazlası ile! Türkiye’de satışa çıkana kadar pek bir havalı olacağım kesin :))

Bu arada tatil mükemmeldi, umarım bir kaç foto paylaşma fırsatı bulurum.Malum MTV müzik ödülleri,Venedik Film festivali elbiselerine henüz göz atabildim.İstanbul Moda haftasında neler oluyor.. gibi konu başlıklarını tatil dolayısıyla kaçırıyoruz ama benim açımdan fazlasıyla değdi..

 

 


4 Yorum on “Yeni Parfümüm Elie Saab “LE PARFUM””

  1. Seçil dedi ki:

    yaaa dehşet bişiii ben çok beğendim… ama hiç bir yerde bulamıyorum……


Lütfen Yorum Yapın

