Gökkuşağını Ayaklarıma Taşıdım :) İşte Yeni Favori Ayakkabılarım!


Bu ayakkabıları Bangkok’da devasal bir alışveriş merkezinde hızlıca yürürken farkettim.Resmen mağazanın içinden bana göz kırptılar.Renkli şeylere olan düşkünlüğüm hastalık derecesinde biliyorsunuz.Bunları da dener denemez ayağımı sıkmalarına rağmen anında almaya karar verdim ki tahmin ettiğim üzere tatil şişliği inince ayakkabılar tam oldu.Yağmurlar başlamadan suyunu çıkarana kadar giymem lazım.İstediğim renk bluz ve elbise ile kombin edebilirim,çok kullanışlılar.Maşallah diyelim 🙂

Markası mı,United Nude.Birbirinden orijinal ayakkabıları var adamların,Türkiye de mağazaları yok henüz ama internet üzerinden satış yapıyorlarmış.Ben denemek istemiyorum bu online alma olayını,ocağımı söndürür bu kadar güzel model!

İlk kombini geçen hafta bir düğünde yaptım bile,pek de beğenildi.Umarım sizlerde beğenirsiniz…

Bu arada bootie ve çizmesi de varmış ama ben canlılarını göremedim.



Lütfen Yorum Yapın

