Zuhair Murad 2011-2012 Couture Sonbahar Kış Koleksiyonu Muhteşem!!


Dün Mango outletten bir düğün için Zuhair Murad for Mango koleksiyonundan kırmızı ,rüya gibi bir elbise alınca ,sevdiğimiz tasarımcının kış koleksiyounu paylaşmadığımı farkettim.Kendi elbisemi düğünden sonra afişe ederim ve birlikte yorum yaparız.Gelelim Zuhair Murad’ın 2011-2012 sonbahar kış Couture koleksiyonuna.Tek kelimeyle nefes kesici parçalar,ekrana bön bön bakıyorum tıkandım kaldım şahsen!Kırmızı pull payetli olanını emmy ödüllerinden hatırlayacaksınız .Elie Saab gibi lübnan asıllı olan tasarımcının elbiselerine neredeyse Elie Saab’ınkiler kadar aşığım.İhtişam,lüks ve seksapel ana temalar.Batılı tarasımcıların cool ve  farklı olma çabasına inat klasik şıklığı da zerafetle işliyor lübnanlı modacılarımız.
Bana fazla para ne için lazım diye sorsalar 3 cevabım olurdu.İlki dünyayı gezmek,ikincisi Elie Saab üçüncüsü Zuhair Murad tasarımlarını giymek:))) Ya siz bu tasarımlar için ne düşünüyorsunuz?? Kaçınız dibini burda bırakacak acaba??


Lütfen Yorum Yapın

