TOP 10 ! Geçtiğimiz Haftanın EN İyi Giyinenleri !


Bir haftayı daha geride bırakıyoruz! Ben vaktim daha bol olduğundan bu bölüm için cumartesileri seçtim ,post zaman aldığından miskin pazar sabahları biraz üşeniyorum 🙂 Kendime de bir itiraf köşesi açıcam böyle giderse.

Gelelim Haftanın şıklarına,bol gece elbisesi dolu günler olduğundan gene zorladı!

Ben şıklara gözümü alamadığım Eliie saab kırmızı tuvaleti giyen Amber Heard ile başlıyorum.Bacak dekoltesi ve elbiseyi taşıması10 numara alıyor.Tek eksik kırmızı ruj.pudra rengi ayakkabılar ise kırmızı sevdiğim kombin.

 

Jennifer Aniston derin V delokteli mini ışıltılı Kaufman Franco elbisesi ile bu haftanın en çok konuşulan ismi oldu.Ben V göğüs dekoltesini pek sevmem ama bu sefer kararında olmuş ,kolların kapalı olmasının da bunda etkisi var.Napıyoruz heryeri birden açmıyoruz ! Ve 40 yaşımıza gelince biz de böyle taş olmak için spora başlıyoruz:)

Evan Rachel Wood son zamanlarda tarzı ile öne çıkan isimlerden.Alessandra Rich siyah şifon parça ve dekolteli elbisesini gene cool bir endam ile taşımış.Makyajı hep güzel hep güzel! Kolyede ki yeşil taş ve oje uyumuna dikkat!

 

Catherine Zeta Jones’u bayağıdır göremiyorduk.O da muhteşem bir Eliie Saab ışıltılı tuvalet tercih etmiş ve kendisini garanti altına almış.Zarif takılar,güzel bir el çantası,aydınlık bir makyaj! Daha ne olsun bir orta yaş güzeli daha…

 

Evet gene o! Bu hafta 2. kere Amber Heard ama napim bu Dolce & Gabanna elbiseyi de çok beğendim ve dışlayamadım 🙂 ilk 10 dan.Ayakkabılar aynı:) onlar da bazen birşeyi biz sıradan insanlar gibi sıkca kullanabiliyorlar.

 

Katherine Heigl ‘ın aka ve bel kısmı aşlı Amanda Wakeley elbisesi muhteşem.Saç ve makyajı daha güzel olsaydı keşke!

 

Sienna Miller’ı sevmeyenimiz var mı acaba.Bu fotoğraflar diğerleri gibi  photoshoplanmamış olduğundan biraz soluk ama Matthew Williamson elbise doğru seçim!Böyle bir elbise giymek isterdim saçımı taramak kaydıyla:)

 

 

Bu kızın kuaför ve makyözünü evlenirsem düğünüme çağırmak istiyorum.Tamam kendi de güzel ama bir insanın saçı ve makyajı herzaman bu kadar göz alıcı olabilir mi?? Elbise Taylor Swift’in diğer 1300 elbisesi gibi bu da belden bolarıyor ve dize kadar 🙂 ama diğerlerinden daha kadınsı.Ben giymem ama onda beğendim!

 

Fergie ben seni en az 50 yaşında sanıyordum ama sadece 36 yaşındaymışsın! Hızlı hayatın sonuçları galiba…Neyse şu an 36 yaşında olmanın şoku içersindeyim ama olgun kadın kıyafetin yakışmış.Saç makyaj da duru ve hoş.Ayakkabılar yıkılıyor….

 

Rosie Huntington-Whiteley ,her hali başka güzel meleğimiz! Bu kombin şık mı değil mi emin olamadım ama farklılığı hoşuma gitti.Buna da yorum yazarsanız birlikte karar verelim…

 


One Comment on “TOP 10 ! Geçtiğimiz Haftanın EN İyi Giyinenleri !”

  1. […] the latest 007 James Bond film. Celebrity Images courtesy of Fashion Review, InStyle and Modakanali […]


Lütfen Yorum Yapın

