Top 10! Geçtiğimiz Haftanın EN ŞIK 10 Ünlüsü!


 

 

Bol organizasyonlu bir haftayı daha geride bıraktık.Ben de arife tatil demiyorum gene sizler için bilgisayar başındayım.Bakalım bu haftanın şıklarından sizin favoriniz kim olacak??

 

Hiç helenistik elbisem olmadı ama yakışanlara acayip imreniyorum.Nikki Redd beyazlar içinde kırmızı halı üzerinde kesinlikle tanrıça gibi duruyor!

Nikki Redd in Maria Lucia Hohan

 

Normalde bu boyve tarz elbiselerden pek haz etmememe rağmen Anne Hathaway’in ışıl ışıl Valentino elbisesine bayıldım.O gece belli ki zerafetiyle herkezi büyülemiş.Bu ayakkabılar için de ayrı bir paylaşım açmak lazım.

Anne Hathaway in Valentino

Anne Hathaway in Valentino

 

Amanda Seyfried yaşına başına uygun bir seçim yapmış gene.Şort takımları herzaman beğenmişimdir.Rengi ve kesimi ile bu maviye bayıldım.Farklılığı da ayrıca hoşuma gitti.

Amanda Seyfried in H&M

 

Ashley Greene saks mavisi Donna Karan elbisesi ile bu hafta editörlerin favorilerindendi! Bence daha uzun olmalıymış ,saç makyaj 10 numara , cildi insan olamayacak kadar güzel.

Ashley Greene in Donna Karan

 

İşte insan üstü bir güzel.Sade Roberto Cavalli tuvaleti zarif ve şık.Saçlar biraz daha özenli olabilirmiş.Bu arada küpe göz uyumuna dikkat diğer resimlerde.Yeşil kocaman taşlı küpeler kırmızı halının en iyi trendlerinden bu arada.

İrina Shayk in Roberto Cavalli

 

Selite Ebanks’ın elbisesi Hollywood’a değişik gelmiş olabilir ama bize türk filmlerinden çok aşina.Bülent Ersoy’un bu elbiseyi kıskanması olası diyorum 🙂

Selita Ebanks in Marchesa

 

Kristen elbisen mükemmel,o ayakkabılar bile güzelliğini bozamamış:))

Kristen Stewart in Marios Schwab

 

Amber Heard bu aralar o gala senin bu gala benim geziyor ve her hafta en iyi 10 a girecek en az bir elbise giyiyor.Güzel fiziği de süper destekçisi.

Amber Heard in Alessandra Rich

 

Tyra Banks neydin ne oldun demicem ama nerde o eski doğal güzelliğin! Bu arada bir ara balon gibi şişmişti hatırlarsınız, formuna döndü ama yüz de çöktü 😦  David Meister elbise mor rengi ile beni cezbetti ,Tyra’ya da pek yakışmış.

Tyra Banks in David Meister

 

Bu elbise abajur’a mı benziyor şık mı kararsız kaldım ama gene de görülmesi gerekenlerden diye düşündüm!

Kerry Washington in Donna Karan

 

 



Lütfen Yorum Yapın

