Trend Alarm! Sırt Dekoltesine Kolye!


 

Nicole Scherzinger’in yukardaki fotoğrafını görünce bu yazıyı kesinlikle yazma isteği duydum.Üzerine de Katie Holmes’un daha bu hafta yayınlanan ,mücevher markası H.Stern kampanya fotoğrafı gelince pamuk eller bloğa dedim! Biri benim de sırtımı fotoşoklasın:) ben de böyle pürüzsüz görüntü istiyorum.Bu arada Kate Hudson ‘ın unutlmaz beyaz oscar elbisesi ve sırt kolyesi de favorilerimden.

Sırt dekolteli tisört veya elbiselerinize kolye kullanarak terndy ve stil sahibi görünebilirsiniz.Abartmamak kaydıyla.Saçlarınızı da toplamayı unutmayın ki bu aradan sallanan da nesi demesinler.Damla şeklinde veya zincir ,dekoltenize göre istediğiniz tür kolye seçebilrisiniz.Renkli ve eylenceli kolye uçları çok moda onlarda hoş durabilir.

 

 

Hepsi birbirinden seksi ve çarpıcı.İşte daha fazla örnek esinlenmeniz için…

 



Lütfen Yorum Yapın

