Christian Louboutin 2012 Bahar Koleksiyonu! Off offffff!!!!!


 

Louboutin dünyada en çok hayranı olan ayakkabı tasarımcısıdır diye düşünüyorum.Koleksiyonları herzaman kalp çarpıntısı ve uzun iç çekmeleri beraberinde getiriyor.İşte çılgın güzel modeller.Boncuklulara bayıldım,öldüm ,bittim…Şimdi bunlardan, ünlüler içersindeki en hasta Louboutinci(dünya için yeni bir kavram türettim) Blake Lively en az 10 çift alacak ve bizde onun ayağındakilere bön bön bakacağız!

 

 

 

 


2 Yorum on “Christian Louboutin 2012 Bahar Koleksiyonu! Off offffff!!!!!”

  1. Nazli dedi ki:

    boncuklular benı benden aldı


Lütfen Yorum Yapın

