Elie Saab Bahar 2012 Couture ile beklediğimiz muhteşem kareler geldi!!!!


 

Benim türkçem artık bu adamın tasarımlarına yetmiyor.Zerafetin en süslü,en ihtişamlı hali kesinlikle Elie Saab elinden çıkıyor.İnsan bunlardan sonra ne beğenebilir ki?? Ben oscar törenine katılsam ,yanımdan godik Mila kunis şu elbiselerden biri içinde geçse,hasetimden 8 ‘e ayrılırdım!!!

Normalde postun resimlerini ne yapsam diye düşünürüm,Elie Saab’a gelince hangi biri yapsam diye dertleniyorum.

Ben parfümünle yetinmeye devam ederken ,kırmızı halıda hatunlar bu elbiselerle parlamaya devam edicek.Yaz Burcu yaz! Acaba 40 gün üst üste  yazarsam biri benim olur mu?????

 

 

 

 



Lütfen Yorum Yapın

