Yün Elbiseler ile En Şık ve Sıcak Kombinler!!


 

Yıllardır çılgınlar gibi kot giyen ben ,birkaç senedir trendlerin de etkisiyle etek ve elbise bağımlısı oldum.Tabi hala senede 3-5 kot edinmekten kendimi alamıyorum.Ama özellikle soğuk havalarda yün ,uzun kazak tarzında elbiseler vazgeçilmezim.Hem artık sıkıldığım uzun çizmelerle şık duruyor hem de eğlenceli kombinler yapılıyor.Üstelik atına üstüne ne giysem derdi olmadan tek parça ısınmak için yeterli.Kabanı da üstüme çektim mi ,kara kışa hazır oluyorum.100 denye opak çoraplarında pantolondan daha sıcak tuttuğunu unutmamak lazım 🙂 Size fikir verebilecek birbirinden hoş seçtiğim kombinler galeride….

 

 


One Comment on “Yün Elbiseler ile En Şık ve Sıcak Kombinler!!”

  1. […] Yün Elbiseler ile En Şık ve Sıcak Kombinler!! […]


Lütfen Yorum Yapın

