TOP 10 ! Geçtiğimiz Haftanın EN İyi Giyinenleri !


 

Yeni yıldan beri haftanın şıkları bölümüne bir türlü el atamamıştım.Gerçi Golden Globe gibi gecelerdeki kıyafetlerden ve yoğunluktan sıra gelmedi ama bundan sonra haftaın şıklarını ihmal etmeye gelmez.Türkiye’deki bloggerlar bu tarz bölümlere pek yer vermiyordu ama esinlenenleri görmeye başladım bile:)

Gelelim geçtiğimiz haftanın şıklarına ,Paris’deki Haute Couture Bahar defileleri dahil bir sürü organizasyon ve onlarca kıyafet arasından benim ilk 10’um aşağıdaki gibi.

Diana Kruger,elbisesi Erdem Bahar 2012

Favorim kesinlikle Diana Kruger.Gece tuvaleti seçimleri konusunda genelde başarılı ama onu ilk defa bu kadar seksi görüyorum desem yeridir.Biraz kilo mu almış ne ben bu haline bayıldım!!!Erdem 2012 bahar koleksiyonundan ,transparan detaylı gri elbisesi,makyajı,askesuarları yani herşeyiyle mükemmel.

Kate Beckinsale elbisesi Jenny Packham

Kate Beckinsale ,uzun Jenny Packham tuvaleti,asil duruşu ile gene tanrıça gibi.Bana göre biraz soğuk bir tip olsa da ingiliz ırkının en güzellerinden olduğu kesin.Zaten saç ve makyajına her daim bayıldığımı biliyorusnuz ama bu kıyafete o saçları toplamalıydı,önde çok fazla olmuşlar.

Kate Bosworth elbisesi Antonio Berardi

Kate ‘lerden gidiyoruz,Bosworth olanı da özellikle kokteyl kıyafetleri ve onları taşıma konusunda istikrarla başarılı.Bu elbisenin sırt dekoltesi çok hoş ama ben uygun boyutta bir resim bulamadım,yandan olanı galeride göreceksiniz.Tepeden tırnağa kırmızı olunca beni biraz daha çekti bu kare.Kırmızı ruj da dolgun dudaklarına süper olmuş ama biraz koca kafa duruyor bu saç şekli ile.Resimdendir diye düşünüyorum ve biraz kahküllü veya hareketli saçlar denesene kız diyorum 🙂

Elle Macpherson elbise Tom Ford

Elle senin tatlı gülümsemeni özlemiş moda sayfaları.Golden Globe daki mükemmel halinden sonra bu Tom Ford elbise ile de beni hayal kırıklığına uğratmadın.Yıllarca top modellik yapmanın hem de” Top modellerin efsane olduğu zamanlarda ” avantajı ile zaten kıyafetlere ayrı bir ruh katıyor.Bu arada aynı kıyafeti daha önce Anne Hathaway de giymişti,karşılaştırmasını bir ara pişti köşesinde yaparız.

Cameron Diaz,kıyafet Versace

Son günlerde Cameron Diaz her karşıma çıktığında ona “neden saçların beyazlamış arkadaş diyesim geliyor!”.Allahtan burda geriye tarayınca biraz kurtarmış da bu çiğ sarı da fazla yahu,bir de çok kısa kestirmiş.Kıyafete gelince tek kelime ile bayıldım.Versace’nin elinden çıktığı rocker havasından belli ,bir de salaş botlarla kombinlenince benim pek hoşuma gitti.Bu arada bu kabanı Paris moda hastası boyunca üzerinden çıkarmadı,aynı bizlerin yaptığı gibi:))

Katherine Heigl elbise Herve L Leroux

Katherine Heigl da zarif kırmızı elbisesi ile top 10 ‘a girmeyi başardı ki bu hafta genelde kendisinden beğeni ile söz edildi.Bu kadın ne kadar güzel giyinirse giyinsin ,saçından makyajından belki de heran Günay’da sahneye çıkacakmış gibi bir havası var!!

Madonna elbisesi Marchesa Fall 2011 koleksiyonundan

Madonna kesinlikle yaşlandıkça güzelleşiyor,yaş geçtikçe düzgün kalan fiziğin yaşıtlara fark atmasıyla da alakalı bu.Onun şık olması içinse karizması yeter ki kendisi herzaman sıradan olmadan kırmızı halıda şık olmayı başarıyor.

Jessica Alba,elbisesi Chanel Resort 2012 koleksiyonundan

Jessica Alba siyah beyaz Chanel elbisesi ile farkını ortaya koymuş.Uzayan saçlarını yandan ayırması ve kırmızı ruju pek bir hoşuma gitti.Anne olduktan sonra fiziğinin diğer yıldızlara oranla çok kötüleştiğini söylemişti bir ara.Kesinlikle yanılıyor ,analık kendisine maksimum seviyede yaradı.Kalçaları hala Into the Blue filmindeki kadar taş mı onu bilemiyorum tabi 🙂

Elizabeth Bank selbise Emilio Pucci Resort 2012 Koleksiyonundan

Elizabeth Banks’ın mini ışıltılı Emilio Pucci elbisesine bayıldım!!!

Michelle Keegan Elbisesi Rachel Gilbert

Michelle Keegan’ı bikinili resimlerinden sonra bu hallerde tanımak zor oluyor.Kim der kaç kere en seksi British seçildi diye!!Ama kıyafet güzel.Birz benim karasızlığımdan ilk 10 ‘a sıvıştı,siz ne dersiniz??

 



Lütfen Yorum Yapın

