Bir Efsane “Manolo Blahnik” den 2012 Bahar Yaz Koleksiyonu


Manola Blahnik ayakkabı tasarımcıları içersinde gerçekten efsane olmayı başarmış bir isim.Sex and the City izleyenler Carrie rolündeki Sarah Jessica Parker’ın dizideki Manola Blahnik manyaklığını iyi hatırlar ki ben hala tekrarlarını izliyorum.Maaşının büyük bir kısmını  markanın ayakkabılarına yatırmakta hiç çekinmiyordu.Sarah Jessica Parker gerçek hayatta da mütemadiyen Blahnik ayakkabılarını giyen başlıca isim.

 

Blahnik ayakkabılarına bakınca ilk dikkat çeken şey platform topuğun hiç kullanılmaması.Diğer tüm tasarımcıların aksine tam bir platform düşmanı.Sakın ola bu platformsuz ayakkabılar rahatsızdır diye düşünmeyin.Aşağıdaki Röportaj alıntısını okuduğumdan beri bir tane denemek için sabırsızlanıyorum.

Tasarımcısı Vogue için röportajda şöyle dedi(çevirimde hatalar olabilir,orijinalini okuyan varsa baştan söyleyim)

Tasarım önemlidir, ancak konfor her şeyden önemlidir. Ayakkabı abartılı ama rahat olmalıdır. Bir kadının ayakkabılarımla bütün gün dolaşabilmesini istiyorum. Hiç bir kadın benim ayakkabılarımla yürüyemediğini söylememeli. Ben herhangi birinin  fiyat aralığının dışındaki ayakkabılardan nefret ediyorum. Herkesin ayakkabı için çok fazla para ödemek zorunda olması ahlaksızca.

Bu arada bahsettiği fiyat aralığı 500 usd ile 2000 usd arasında.Artık bahsettikleri can mı alıyor bilemedim:) Ama ayakkabılarının rahatlığı tüm giyenler tarafından övülüyor hem de bazıları tarafından”Louboutin’in aksine” cümlesi kullanılarak.

İte 2012 Bahar Yaz Koleksiyonu.aklıma ilk külkedisi geldi ayakkabılara bakınca!

 

 

 

 



Lütfen Yorum Yapın

