Ermenegildo Zegna 2012 Bahar Yaz Koleksiyonu


Erkek modasına bayadır el atmıyorduk ama kadınlar için 2013 kışa kadar geçmişken 2012 Bahar-Yaz ‘ında erkekler ne giyecek bakmakta fayda var.Marka olarak favorilerimden Ermenegildo Zegna 2112 bahar – yaz defilesi ile başlıyorum,çakıl taşları üzerinde bir yürüyüşe hazır olun.Zegna 2012 bahar yaz koleksiyonunda temel kullanılan renkler mavi ,yeşil ,kum beji ve gül kurusu .Kumaşlar ise ipek karışımları  ve pamuk keten ağırlıklı.Yazın sıcağında erkeklerin kendilerini içlerinde en hafif hissedeği kumaşlar tercih edilmiş.Kesimler vücuda daha yakın ve bu yaz trend olduğu üzere paçalar daha kısa.Ben bu kısa paça trendini yurdum erkeği üzerinde pek hayal edemiyorum,daha çok eşleri takımlarını çektirmiş gibi taşırlar.Yazıyı okuyan beyler bana kızmayın zaten çok matah bir trend sayılmaz.

Erkekler için olabildiğince romantik bir koleksiyon ama asla feminen değil.Aksesuar olarak kravatların yanında ipek eşarplar ve lastikli manşetler var.Kıyafetlerin hafifliğine kontrast olarak ayakkabılar oldukça ağır bir havada.Tabanlar kauçuk, kullanılan metaryaller ise süet ve nubuk ki ben erkeğe bu tarz ayakkabıları çok yakıştırıyorum.Koleksiyona şöyle bir bakınca kendimi Monte Carlo sahillerinde ,tiril tiril giyinmiş, cabrio arabalarına doğru yürüyen adamların içinde buldum.Görgüsüz bir tanımlama olmuş olabilir ama olabildiğince dürüst.

Evet beyler ,eminim çoğunuz bu koleksiyondan kendinize uygun tasarımlar bulacak hem de bahar yaz modası için fikir edinip , havaların ısındığı günlerde seçeceğiniz parçalar için fikir edinmiş olacakınız.Bayanla; sizde genelde danışmanları ve alışveriş konusunda karar mercii olarak birazda eşlerinize ,sevgililerinize ve arkadaşlarınıza çalışın.Benzer parçalar uygun fiyatlarda Massimo Dutti Mağazalarında bulunabilir derim.

Bu arada çoğu markanın oğlan çocuğu havasındaki cılız mankenlerinin aksine Zegna bu konuda da çok başarılı…

 

 

 



Lütfen Yorum Yapın

