Oscar de la Renta 2013 Bahar Gelinlik Modelleri ( Bridal Spring )


 

En az Carrie Bradshaw(sex & city) kadar Oscar de La Renta hayranı olmaya başladım.Ama henüz onun gibi giyinme şansına edinmiş değilim.Oscar de la Renta gelinlik tasarımı konusunda da favori markalarımdan.Henüz diğer 2013 gelinliklerini incelemedim ama öyle güzel birkaç model var ki peşin hükümlü olabiliyorum bakınız yukarı ve aşağı:) .Bu arada Oscar bu sefer; kırmızı gelinlik gibi farklı denemelerle geniş bir kitleye hitap etmek istemiş anlaşılan.Ben dantellere ve güpürlerdeki nostaljik hallere bayıldım.

 

 

 

 



Lütfen Yorum Yapın

