Monique Lhuillier 2013 Bahar Gelinlik Modelleri ile Peri Masalına Hazırlanın!!!!



Monique Lhuillier ,soyadını okumayı beceremediğim ama modelleri hafızama kazınan tasarımcılardan.Monique Lhuillier 2013 bahar gelinlikleri,çıtayı bayağı yükseltiyor.Normalde bir koleksiyondan 3-5 model anca beğenirken bu koleksiyonda beğenmediğim modellerin sayısı azınlıkta ki onlar şov tasarımları.Dantellerine kesinlikle bayılmış durumdayım.Gelinlik modasında klasiğe dönüşü yazıyordum,Monique Lhuillier 2013 modellerinde bunu çok net görüyoruz.Klasik modelleri fiyonk detaylar ile süsleyerek çalışmış.Altın boncuklar koleksiyonun süprizlerinden,tercih etmem ama kötü olmuş da diyemiyorum.Genel olarak sade ve zarif bir koleksiyon.Gelinlik seçeceklerin işi zor.Birgün kendim seçmek zorunda kalırsam bittim zaten.Sürekli 15 bin dolar civarında modelleri yazıp duruyorum.Gerçi Türkiye gelinlik dikiminde başarılı ülkelerden,ama dikim işi bana göre değil.Hayatın kötü süprizlerini soğukkanlılıkla karşılayamıyorum malesef :)Evet gelin adayları hayaller alemine akmaya başladınız bile…..

 


One Comment on “Monique Lhuillier 2013 Bahar Gelinlik Modelleri ile Peri Masalına Hazırlanın!!!!”

  1. Ulku dedi ki:

    Bunlar müthiş güzeller…. bayıldım…


Lütfen Yorum Yapın

