Beyaz Saray Muhabirleri Yemeği Kırmızı Halı Geçidi !!


3 Gün önce yapılan Beyaz Saray Muhabirleri (White House Correspondents Dinner 2012) Yemeğin’de Hollywood yıldızları şıklık yarışındaydı.Yemek beyaz sarayda olunca amaç seksi değil öncelikle zarif olmak oluyor.İçlerinde gerçekten çok beğendiğim isimler var.Bu arada yaz düğünleri ve mezuniyetler yaklaşırken kırmızı halı yazılarını sıkı takip etmenizi tavsiye ederim.Böylece gittiğiniz davetlerde dünya starlarından ilham alarak en çok konuşulan isimlerden olabilirsiniz.İşte dünya starları ve beyaz sarayın özel daveti için seçimleri….

Leslie Mann in Naeem Khan

Leslie Mann Naeem Khan imzalı siyah üzeri çiçekli tuvaleti ile gecedeki favorilerimden.Diğer kıyafetler beni pek şaşırtmadı,klasik seçimler genelde.Baharın çiçek trendinin en güzel şekilde işlenmiş olduğu bu elbise ise yaz geceleri için favori ve örnek olacak bir model.Saç makyaj da gayet uyumlu.

Elizabeth Banks in Antonio Berardi

Elizabeth Banks bel kısmı hareketli ,kırmızı Antonio Berardi tuvaleti ile gecenin şık ve  zarif isimlerinin başında geliyor.Saç ve makyajı kusursuz.Sarı takılar ve sarı işli clutch ile görünümünü tamamlamış.Küpeler hariç tüm seçimlerini güzel ve uyumlu buldum.

Michelle Obama in Naeem Khan

First Lady gene renkli bir seçim yapmış.Boydan resmine erişemedim ama defileden elbisenin orjinal halini görebilirsiniz.Naeem Khan gecenin sponsorlarından galiba:) Bayan Obama tasarımı tek omuz olmadan kullanmayı tercih etmiş.Yaşına fiziğine ,tenine uyumlu ve şık bir seçim.Diğer first Lady’lerin aksine herzaman cesur seçimleriyle konuşulması boşuna değil.Ama ben onu sıkıcılıktan kurtaran hem renkli hem zarif seçimleri genelde beğenen gruptanım.

Kate Hudson in Jenny Packham

Kate Hudson geçtiğimiz bir senedir trendin zirvesinde olan pul işlemeli ,genel olarak kapalı modellerin bir benzerini tercih etmiş.Tasarımcı da incik boncuk görünce akla ilk gelen isim Jenny Packham.Gerçekten çok şık ama benim için bu tuvaletler yaz gelirken sıkıcılaşmaya başladı.

Charlize Theron in Emilio Pucci

Chalize Theron katıldığı birçok davette olduğu gibi beyaz saray davetinin de en şık ve tabi ki en güzel isimlerinden.Ten rengi astar üzerine dantel giydirilmiş Emilio Pucci elbise zarif ama yaz geliyor,Charlize’den daha renkli seçimler bekliyorum.Son zamanlar siyaha takmış durumda.

İrina Shayk in Yves Saint Laurent

İrina Shayk sırt dekoltesi sarı zincirlerle hareketlendirilmiş beyaz YSL tulumu ile gecenin en iddialı isimlerinden.Zaten doğası iddialı olunca giydikleri çok da farketmiyor.Ben beyaz tulumunu beğendim.Yalnız bizim memleketteki ikame davetleri düşündükçe gülmemi tutamıyorum.Haspel kader biri dekolte giyse günlerce konuşulur.

Dakota Fanning in Prada

Dakota Fanning sonunda doğru bir adım attı.Peynirleri kıskandıracak tondaki ten rengine aynı tonlarda giyip duruyordu.Şu uçuk mavi Prada tuvatlet bile çok şey farkettirmiş.Tasarımı beğendim bu arada.Bir de saçlarını toplanmış görürsek horoz kurban kesmenin vaktidir.Kızcağız sosyal saç toplama yasağı almış galiba.Duşta bile karışmıyor böyle duruyor gibi bir halleri var.

Ginnifer Goodwin in H&M

Ve Ginnifer Goodwin’le H&M beyaz sarayda.Başarılı Concious koleksiyonunun en ihtişamlı parçası beyaz saray davetine katılmaya hak kazanmış.Benim tarzım değil ama sırıtmamış da.Ve gecenin diğer yıldızları galeride….



Lütfen Yorum Yapın

