H.E. by Mango Bahar Yaz 2012 Look Book


Beyler alışverişte olduğu gibi, modasında da size sıra zor geliyor.Bayanlar olarak konu alışveriş olunca “Rabbena hep bana” şeklinde hareket edebiliyoruz.Sizden daha bencil olabileceğimiz nadir konulardan.Neyse laf sokmak bir yana,ucuz moda markaları da sırayla erkek koleksiyonlarına el atıyor.Mango’nun erkek koleksiyonları yanılmıyorsam 3 veya 4 senedir Türkiye ‘de ve belirli mağazalarda satışı yapılıyor.Ara sıra erkek bölümüne de uğruyorum ,bayanlarınki kadar ucuz değil ama daha kaliteli olduğunu söyleyebilirim.Özellikle kesimleri çok spor,yerli markalardan daha orjinal ürünler var ama 50 yıkamalık düşünmemek lazım özellikle trikoları.Takım elbiseler için değil ama spor giyim için uğrak noktası olabilir..H.E. bahar yaz koleksiyonun tarzını genel olarak sevdim.Bu kadar dar kesimleri memeleketimizde taşıyabilecek çok erkek yok ve çok da gerekli değil.Modelde biraz abartmışlar durumu,oğlan çocuğu gibi kısa ve dar tutmuşlar pantolonları.Bir beden küçüğüne tayt diyoruz zaten.Benim de erkek modasına el atıp içimi dökesim varmış galiba.Aşağıdaki hırkayı da pek beğendiğimi yazıp susma vaktidir diyorum…

 

 



Lütfen Yorum Yapın

