65. Cannes Film Festivali Açılış Seramonisi ve 1. Gün Kıyafetleri !


10 gün sürecek 65. Cannes Film Festivali başladı.Bu ne demek, “ünlünün pahalı çulu çaputu zavallı bloggerın elini yoracak”.Gündüz basın toplantıları gece galalar,yemekler.Onlar günde 3 elbise değişirken biz de yetişip yazmaya çalışacağız.Birinci günden bu moda girdiysem ,son günler yanıma yaklaşılmaz:) Yaz günleri gelirken bünyem çalışma temposuna karşı daha bir isyankar oluyor.İstiyorum ki artık benim tatilde ne giydiğim felan konuşulsun.

Gelelim açılış seromonisinin şık isimlerine.Diana Kruger geçen sene olduğu gibi bu sene de anlaşılan büyüleyecek Cannes takipçilerini.Sezonun hit rengi su yeşili Giambattista Valli tuvaleti muhteşem.Bu uçuşan elbiselerle gözümün önüne Truvalı Helen hali geliyor hep.Met Gala faciasından sonra onu tekrar bu haliyle görmek sevindirici.Bir de şu Atatürk havalimanı gibi olan alnını açmak yerine daha değişik topuzlar denese pek bahtiyar olacağım.

Ve işte kuyruklu yıldız görmedim diyenlerin bu cümleyi bir daha kuramayacağı an! Eva Longoria kırmızı halının her zaman hakkını veren isimlerden.Kırmızı halı dışındaysa genelde vasat bir zevki var.Elbisesi Marchesa belli olduğu üzere.Ben kuyruklu elbiselerden hoşlansamda bu tavuskuşu havasındakileri pek sevmiyorum.Zac Posen,Vera Wang’ınki gibi denizkızı stilleri tercihim.Gene de böyle bir gece için Eva doğru bir seçim yapmış ve belki de gecenin en havalı geçişi bu olmuş.Arkadaki basın ordusu önde görüklerinizin 50 katı felan.Bakınız galeri….Topuzu ve makyajı herzamanki gibi güzel.Zaten topuzlarına türk halkı olarak bayılıyoruz, kuaföre gidenlerin yarısı   ellerinde Eva Longoria saç resimleri ile bekliyor.

Freida Pinto ‘yu sonunda kırmızı halıda şık gördüm ya daha ne isterim. Michael Angel imzalı elbisesi hem farklı hem güzel.Teni ile uyumlu,saç makyaj yerinde.Şimdiye kadar ki en iyi görünümü diyebilirim.Altı pastel pembe tonlarında üzeri okyanus altı renklerinde taşlarla işlenmiş elbiseyi çok beğendim.Yırtmaç çok kıvamında.Benim favorilerime girdi bile.

Bu kadının 74 yaşında olduğuna kim inanır,”Kadir İnanır” iğrenç espirisiyle başlamadan yapamayacağım.Atalier Versace koleksiyonundaki favori elbiselerimden birini seçmiş.Ve yarı yaşındaki onca kadının taşıyabileceğinden çok daha iyi taşımış.Ona övgüler yağdırmaktan başka bir seçenek bırakmıyor bizlere.Ben de 74 yaşımı görürsem vücudum böyle kum saati gibi olsun diye yazıcam gelicek sene Hıdrellezde dilek kağıdıma …..

Gecenin sunuculuğunu Berenice Bejo kırmızı Louis Vuitton imzalı tam bir prenses elbisesi ile yaptı.Elbisenin daha hareketli olan arka kısmı daha havalı.

Eva Herzigova 3 kilo alsın canımı yesin diye kampanya başlatıcam,az kaldı.Zeki triko defilesi için Türkiye ‘ye geldiğinde kemikleri günlerce konuşulmuştu.Yaşlandıkça yüzlerinin genç kalması için kadınların her 10 sene için bir iki kilo alması gerektiği söylenir.Bu resme bakınca yerinde bir tavsiye gibi geliyor.Cannes’in birinci günü için seçtiği Dolce & Gabbana tuvaleti çok şık.Kolyeyi bu elbise için biraz fazla buldum ama hafiften gözüm kaldı.

Adını her yazdığımda gülesim gelen Fan Bing Bing ,Christopher Bu imzalı geleneksel uzakdoğu desenleri taşıyan bir tuvalet tercih etmiş.Saç ve makyajı da tamamen geleneksel.Saçları hariç beğendim ve Elie saab imzalı clutch çantasına bayıldım bittim.

Kara Hayward’ın elbisesi Elie Saab İmzalı olmasa şıklar arasına alımıydım emin değilim.Söz konusu Elie Saab olunca subjektif olmaya başladım galiba.Yeşil tuvaleti sade ve güzel ama bu fotoğrafta eksik birşeyler var.Boyun çok boş kalmış ve bu elbiseye bu topuz olmamış.Saçlar açık veya daha havalı bir topuz olmalıydı.

Diane Kruger’in Cannes’de gündüz basın toplantısı için tercih ettiği Versus elbiseyi çok beğendim.Üst kısmı iplerle bağlanmış ve orjinal olmuş.Bordo beyaz tenine yakışmış.Jimmy Choo marka ayakkabıları da tam kıskanmalık.Saç da yandan ayrılmış,alın arka planda.Böyle daha güzel değil mi??Moda Kanalı logosunu tam ayakkabıların üzerine getirdim ki  belki evrene uygun bir mesaj gider !!!!

 



Lütfen Yorum Yapın

