65. Cannes Film Festivali 9. Gün Kıyafetleri Büyüleyici!!


 

Nicole Kidman ‘ı uzun zamandır bu kadar güzel ve şık görmemiştim.Oscar töreni gibi önemli gecelerde seçtiği kabus tuvaletlerden sonra 65.Cannes film festivalinde büyüleyici bir şekilde karşımıza çıktı.Hem gündüz hem gece tuvaletleri muhteşem.Cannes 10. gün postunda ışıldayan bir haline daha şahit olacaksınız ama benim favorim şimdilik gül kurusu rengi bu Lanvin tuvalet.Hemen sırt resmini de ekliyorum ki tuvaletin arkasını görünce ağzım açık kaldı.Saçı ve makyajı da kesinlikle kusursuz.

Evet Nicole Kidman’ın Cannesdeki bu büyüleyici halini o kadar beğendim ki elie Saab koleksiyonundan favorilerimden birini giymiş Nina Dobrev’i ikinci sıraya öteledim.

Nina Dobrev gerçekten çok zevkli.Yaşı bir hayli küçük olmasına rağmen yılların deneyimlilerini gölgede bırakıyor kırmızı halı organizasyonları ve gecelerde.Düşük omuz gece mavisi ışıltılı Elie Saab tuvaleti rüyalarıma girecek türden.Saçını biraz özensiz buldum ama kıyafetin hakkını vermiş.

 

Doutzen Kroes en beğendiğim modellerden birisi.Beyaz boru bocuk işlemeli Versace tuvaleti içersinde gerçekten melek gibi.Elbisenin sırt kısmına dikkat edin beni benden alan kısmı…

Sırada aşırı yüz estetikli ifadesinden hiç hoşlanmasam da seçimlerini genel olarak beğendiğim Rose McGowan var

Cannes 9. gününde Amfar “Cinema Against Aids” galasında giydiği Atelier Versace kuyruklu pembe tuvaleti tek kelime ile muhteşem.Rengini,göğüs kısmındaki şeritleri ve kuyruğu ile herşeyini çok beğendim.Uyumlu ruj rengi de 10 puanı hakediyor.

Karolina Kurkova Cannes şıklarında bir kez daha karşımızda.Şaşıran yoktur heralde.Twitterında Sarı pul işlemeli Cavalli tuvaleti ile Bond’un goldfinger temasını işlediğini söyleyen supermodelimiz farkını ortaya koymuş.

Cannes de birden fazla kes nefes kesen bir güzel daha.Irina Shayk gene tercihini Roberto Cavalli’den yana kullanmış.Pudra rengi elbisesi içersinde zarif bir kuğu gibi.Yeşil büyük küpeleri gözlerini iyice ortaya çıkarmış.Bu kadının Rus olduğuna hala inanamıyorum.Bir rus bir latin amerikalıya nasıl bu kadar benzer biri anlamama yardımcı olsun.

Yaşı ilerlemişi bile olsa bu kadar üst üste model paylaşmak bana iyi gelmiyor.İnsan fitleşebilir ama boyunu beş santim uzatamaz. Yılların eskitemediklerinden Heidi Klum’un Marchesa elbisesinin havası yıkılıyor.Uzun zamandır gördüğüm en iyi Marchesa tasarımı ki son zamanlarda kırmızı halıda gördüklerimi sıkıcı bulmaya başlamıştım.Saç ve makyajını da pek beğendim.

Berenice Bejo bir kıyafeti hava katabilecek kadınlardan değil.Pek fotojenik olduğunuda söyleyemeyiz. Giambattista Valli Couture defilesinden favorilerimin içersinde olan bu elbiseyi daha iyi taşıyabilecek birisi üzerinde de görmek isterdim Aneglina gibi biri olabilirdi mesela.Gene de kesinlikle günün şıklarından.

İşte erkeklerin yaşayan rüyası Kate Upton’da sıra.Louis Vuitton elbisesi çok farklı bir tasarım.Ben giymem ama onda olmuş,seksapeli ile sempatik tarafını bir arada kullanmış bu tarz ile.Böylece ölçülü bir seksapel ile bence o da Cannes ‘in en şıklarından olmasa da ilgi çekicileri arasına girmiş.

 

 



Lütfen Yorum Yapın

