Geçtiğimiz Haftanın En Şık Giyinenleri!!!


En şıklar bölümünü bir süredir yoğunluktan ihmal ediyordum,bu haftadan sonra düzene girmesini umuyorum.Geçtiğimiz haftanın bir öncesi zaten neredeyse tam bir Blake Lively haftası oldu ve öne çıkan kıyafetlerini facebook fan sayfamızda paylaşmıştım.Geçtiğimiz hafta ise açıkcası beni şöyle kalbimden vuracak bir kare yakalayamadım ama tabi ki şık isimler var.

Öne çıkanlardan birisi sarı saten Stéphane Rolland Couture tuvaleti ile Beyonce.Elbise rengi ve kesimi ile çok hoş , keşke saten kumaş tercih edilmeseymiş.Beyonce’ a bu doğal dalgalı saçları ve makyajı çok yakıştırıyorum.Herzamanki mükemmel gülümsemesi ile yanlış kumaş seçimine rağmen melez teninde parlayan sarı ile çok hoş durmuyor mu??

Diğer bir favorim güzel Selita Ebanks.Falguni and Shane Peacock imzalı ,bol işlemeli şort tulum üzerine geçirilmiş siyah şifon elbisesi ile kesinlikle sıradışı bir şıklık yakalamış.İddialı tasarımı ancak onun gibi bir model taşıyabilirdi.Zarif ayakkabı ve çanta seçimi başarılı.

Şeker kız Candy’miz Emma Stone’un beyaz üzeri vişne çürüğü işli ve kabarık kesimli elbisesi çok hoş.Kendi tarzına uygun ve stil sahibi.Louboutinleri zaten birçok ünlünün favorisi olan bir model ,elbiseyle zıt ve asi havası hoşuma gitti.

Marion Cotillard’ın Dior Couture defilesi için seçtiği Dior kıyafetine bayıldım.Çantası ,makyajı uyumlu.Bu hatun zaten en giyse bir parizyenlik oluyor.Sadece ayakkabıları daha kibar olabilirdi diye düşünüyorum.

Diana Kruger’ın Chanel Couture defilesi için giydiği kıyafeti ve takındığı imajı çok beğenenler de olmuş ,itici bulanlar da.Benim hoşuma gitti,tatil günlerinde iç açan bir havası var.Saç ,şapka ve makyajı süper.Belki babetler farklı bir seçim olabilirdi ama o bile gözüme batmadı.

Ve geçtimiz haftanın diğer şıkları galeride..



Lütfen Yorum Yapın

