Elle Ağustos Ayı Blogger Yarışması için Fotoğraf Çekimlerim ve Kıyafet Detayları!!!


Dünyadaki birçok blogger’ın aksine biliyorsunuz kendi kıyafet ve resimlerimi pek paylaşmıyorum.Bu hem modakanali’nin formati ile  alakalı , hem de ciddi anlamda düzgün fotoğraflar çekmek gerekiyor ki daha fazla vakit lazım.Gayet yoğun bir sektörde çalıştığımdan ,üst sağda gördüğünüz üzere ofisimin olduğu binayı kullanmak durumunda bile kaldım mekan olarak.

Aslında çoğumuzun sürekli uğradığı uygun fiyatlı markaları tercih ettiğimden ,fikir paylaşımı olarak kendi ya da çevremdeki sıradan insanların hoş kıyafetlerini paylaşmak verimli olabilir.Malum Blake Lively’nin 1500 usd ‘lik ayakkabılarını alabilecek kitle sınırlı.Kendi adıma, aldıklarımdan çok çabuk sıkıldığımdan ayakkabı ,kaban gibi temel parçalar dışında asla yüksek fiyatlı ürünler tercih etmiyorum.Bayılıp bitmem lazım istisna yapabilmem için.Klasik bir kazak alıp yıllarca giyenlerden olamadığım için mantıklı gelmiyor.Günlük hayatımdaki gevezeliğim yazarken de ön plana çıktığından konudan uzaklaşmam da an meselesi !Başlıkta gördüğünüz üzere,Elle Ağustos Ayı Blogger ‘ını seçiyor ve ben de adaylardan biriyim.Fotoğraf yollamam gerektiğinden çok da abartılı olmayan parçalarla bir iki çekim yapalım dedik.İlk kıyafeti düşünmüştüm ama eteğin asimetrik kesimi doğal ortamdaki resimlerde bacaklarımı 10 ar santim kısa gösterdiğinden ve mağlum ben de Adriana Lima olmadığımdan vazgeçtim.Beğenen ve merak edenler için resimlere ilaveten üzerimdekilerin markalarını da yazıyorum, adet yerini bulsun  …

Ortadaki Elle dergisine yolladığım fotoğraf ,yarışma linki de şöyle bu arada( http://www.facebook.com/ELLETurkey/app_399798590065745) desteğinizi bekliyorum,bu zamana kadar soyadımı hiç yazmadığımdan Burcu Antmen olduğum da böylece deşifre oldu !

İlk kombinim vazgeçilmezim beyaz bol paça kot (Mango) ,üst kısmı inci ile süslenmiş sezonun favorilerinden kot gömlek (Stradivarius) mavi şeritli ayakkabılar (Jessica Simpson),çiçekli büyük boy çanta ( Guess),beyaz taşlı saat (swatch) ,taş ve zincirlerle süslü deri bileklik(Roma ‘da tezgahtan almıştım ) ve güneş gözlüğünden(stradivarius) oluşuyor. .Bu çekimi aslında Elle haberinden önce yapmıştık ama doğal hali sebebiyle bu fotoğrafı tercih ettim rüzgar sağolsun…

Çok severek  giydiğim ikinci fotoğraftaki kombinim ise bu sezon zara indiriminden aldığım bluz ve tropikal desenli etekten oluşuyor.Kıyafetimi birkaç gün önce Nine West’ten aldığım kalın tahta topuklu kırmızı ayakkabı,sarı altın rengi iki kat dolayarak kullanmayı tercih ettiğim Koton marka kolye,Mango bileklikler ve gene altın rengi D&G saatimle tamamladım.Tropikal desenler bu yazın en sevdiğim trendlerinden ve eteğin yanlara doğrı kısalan asimetrik şekli de diğerlerinden farklı olması ile beni oldukça cezbetti.Üzerimdeki iki kat şifon atlet ise tam bir kurtarıcı parça.Jean üzerine topuklu sandelet ve çarpıcı bir kolye takarak bile çokca ortamda şık olmanızı sağlar.Blazer içine de kışın rahatlıkla giyilebilir.Bileklik olmadan olmuyor zaten bu yaz ,ne bulursak takıyoruz kolumuza …

Üçüncü kıyafetim ise gene ayrıca Trend alarm başlığı altında post yaptığım sezon trendi peplum bluz üzerine kurulu ve oldukça sade.Stradiviarus’tan aldığım beyaz tülümsü kumaş(ne olduğunu bilemedim tam dantel de değil) içi astarlı peplum bluzümü mini dar siyah H&M eteğimle kombinlemeyi tercih ettim ve fiyonklu ince bir kemer ile bluzu hareketlendirdim.Siyah krokodil ayakkabılarım ve yılan derisi desenli çantam Nine West’ten.Bu kombine kırmızı çanta da renk katabilirdi ama siyah beyaz formatında kalmayı tercih ettim.Bileklikler gene Mango ,saatim ise mevcutlarımın içersin en sevdiğim ve Swarovski marka.Fiyonk taşlı küpelerim pek çıkmamış onları da Phuket’ten almıştım.5 tanesi yaklaşık 3 dolara geliyordu, ticaretlerine başlamayı bile düşündüm …

Üç kıyafet ve aksesuar detayları galeride..Fotoğraflar için normalde börtü böcek ve doğa resimleri çekmeye alışık olan kadim dostum Zafer Develi’ye teşekkürü borç bilirim ki konu mankeni olarak kendisini bir hayli daralttığımdam moda çekimlerine başlayıp soğuması bir oldu …!!!


2 Yorum on “Elle Ağustos Ayı Blogger Yarışması için Fotoğraf Çekimlerim ve Kıyafet Detayları!!!”

  1. funda harmandali dedi ki:

    Tebrikler guzel bir cekim olmus


Lütfen Yorum Yapın

