Marchesa Bahar Yaz 2013 Defilesi


Moda haftalarını ilk takip etmeye başladığımda Marchesa defilerlerini heyecanla bekliyordum ama bir kaç sezondur beni biraz hayal kırıklığına uğratıyor tasarımcıları Keren Craig and Georgina Chapman.Son iki defilerlerinde kendilerini çok fazla tekrarladıklarını hissettim.Bahar Yaz 2013 Marchesa koleksiyonu tekrardan sıyrılmış ama koleksiyondaki aşırı hint akımının hayranı olduğumu söyleyemeyeceğim.Bunun yanında 1920 li yılların flapper tarzını anımsatan saçaklı ve işlemeli elbiseleri çok beğendim ve kırmızı halıya çok yakışacaklarını düşünüyorum.Marchesa kırmızı halıda en çok tercih edilen 3-5 markadan bir tanesi, elbiselerin kırmızı halı versiyonları defiledekinden daha etkili olacaktır diye düşünüyorum koleksiyona bayılmasam da.

 

 

 



Lütfen Yorum Yapın

