Sophia Webster Bahar 2013 Ayakkabı Koleksiyonu


Sophia-Webster

Sophia Webster’ın renkli ayakkabı dünyası ile tanışır tanışmaz hayranı oldum,hatta hafiften kafayı yedim diyebilirim.Bir kırmızıya bir de rengarenk tasarımlara zaafı olan ben,uzun zamandır bu kadar içimi kıpırdatan farklı tasarımlar görmemiştim.Kimilerine abartılı gelebilir ama ben onlardan değilim.Hele ki bahar ve yaz şu tasarımlardan birkaçı benim olsun,taksim meydanında göbek atarım.

Sophia-Webster-leopard-print-pump

 

Sophia-Webster-butterfly-sandal

Sophia-Webster-Amma-sandal-Spring-2013



Lütfen Yorum Yapın

