Nina Agdal and Sara Sampaio ile Bebe Bahar Yaz Kataloğu


800x1142xbebe-destination-miami2.jpg.pagespeed.ic.JZX6qrPRUb

Bebe markası bana öncelikle mini ve seksi kelimelerini çağrıştırır ki hayatımda en severek giydiğim mini elbiseleri Bebe’den aldım diyebilirim.Bebe markası 2014 Bahar Yaz katalog çekimlerini ünlü modeller Nina Agdal ve Sara Sampaio ile gerçekleştirmiş ve başarılı bir sonuç ortaya çıkmış.Geçen seneki modellerini biraz zayıf bulmuştum ama önümüzdeki sezon için çok iddialılar.Mini dar elbiselerin yanında uçuş uçuş parçalar da var.Son ayların hit trendi crop toplara da bolca yer verilmiş.Yukardaki çizgili kombine bayıldım,favorim.

800x1143xbebe-destination-miami14.jpg.pagespeed.ic.uzU6XQhpdq

800x1143xbebe-destination-miami4.jpg.pagespeed.ic.-eV2uIYCDY

800x1143xbebe-destination-miami1.jpg.pagespeed.ic.qUeLVrYPyQ


3 Yorum on “Nina Agdal and Sara Sampaio ile Bebe Bahar Yaz Kataloğu”

  1. gevezeblogg dedi ki:

    Yazmadan gecemedim Blogunuz çok güzel olmuş tebriklrr.bnde yeni blog meraklisiyim giyyasamoda.wordpress.com blogunuzdan ornek alarak gelistiririm umarım

    • modakanali dedi ki:

      Teşekkürler benim için keyifli bir hobi son zaman pek zaman ayıramıyorum.Konu başlıklarını güzel seçmişsiniz,keşke fotoğraflandırsanız yazıları,dah adikkat çekici ve kalıcı olur…


Lütfen Yorum Yapın

